Hemma igen

Vi har haft en härlig semester. 
Träffat vänner, familj och barn som har lekt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi hann också med Älmsta natt. Bara en sån sak.

Modiga Harry och Vincent som åkte spöktåget själva 

(null)

Jag åkte med Molly sen, så hon slapp åka ensam :)

Vi hängde i Strängnäs hos pappa och Kicki, men där blev det inga bilder insåg jag.

Sen åkte vi förbi Norrköping och hälsade på kompisar och sov sedan på camping

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi toppade vår supernyttiga nutella frukost på campingen med goda våfflor innan vi åkte hem.

Igår gick jag och Molly på Ed sheeran konsert tillsammans med ca 39998 andra personer. Det var en vild upplevelse. Molly gillade det också som tur var!
Jättebra konsert och härlig show som avslutades med stora fyrverkerier när det blev mörkt.
(null)

(null)

(null)

Vi var hemma Kl 01 tror jag, kaos att ta sig hem. Men Molly höll humöret uppe. Jättekul att gå på konsert med henne. 

När vi kom hem så var killarna också vakna. Vincent högsta önskan var att få vara vaken heeeela natten en gång på sommarlovet. Så Philip och Vincent slog till igår. 

Molly och jag slocknade någon timme senare, men killarna hade visst varit vakna lite längre.

Kl 06 på morgonen så hade Vincent varit ute och hoppat på trampolinen och ville INTE sova. Tillslut fick Philip honom övertalad till att bara "vila lite" och så slocknade han. Hahah Philip hade trott att Vincent skulle somna myyycket tidigare. Men det blev verkligen en helt natts grej. 

Medan killarna sov idag så åkte jag och Molly till stranden. Så sjukt värmt idag! 

Kommentera här: