Projekt sovrum

Vår granne under oss vill bli av med sina garderober. Och då vi saknar förvaring, övertar vi dem gärna.

Men då kom jag på att vi borde måla om hela sovrummet, eftersom det har vi aldrig gjort. Och grön är skönt, eller hur? Tänker en mörk, lugnande färg kan vara bra?! 

Det betyder att vi lever lite i kaos här hemma just nu  (null)

(null)
Jag ska måla idag när philip är på jobb. Tog lite tid att rensa sovrummet.

(null)

(null)

Men vi sammsover alls 4 i tv rummet då hela våra gamla garderober samt sovrum fyller hela vardagsrummet. Och DET är faktiskt lite mysigt. Man kommer tidigare i säng när man inre kan se tv på kvällarna iaf. Haha

(null)
Matbordet är också fullt så vi äter på golvet i köket. Picknick!! Så här trötta är alltid mina barn på morgonen.. ärvt mammans morgonpigghet? På helgerna kan de sova till 9 oftast. Så väckning 6:45 är ren tortyr trots 10-11 h sömn.

Nåja nu ska jag skicka iväg barn och sambo så att jag kan börja måla, har bokstavligt talat drömt om att jag målat inatt

Kommentera här: