Hej

Vad snabbt mina lediga dagar går. I morgon är det dags igen. Vi har hunnit med en del. I Fredags fick vi punktering på bilen. Den var ju precis på service för dryg 7000 och fått nya bromsklossar osv, så kändes otrolig härligt att också kosta på däck och montering den här månaden innan jul,. Suck, men för första gången har jag iaf tjatat mig till vinterdäck på bilen! 

Jihoo! Philip och samtliga andra danskar tyckter det är sjukt oekonomiskt att sätta vinterdäck på. Men det blir nog en kall vinter i år, så varför chansa? Iaf väldigt glad att vinterskorna sitter på nu.

Igår var jag på Mollys dansskola, hon hade "märkesprov" alla dansar gemensamt, sen får de poäng och ett märke. Vet inte om det var bra eller dåligt för hon tolkade poängen som låga (närmsta vännerna fick mer) och blev ledsen över det. 
Ska ju vara kul och inte en tävling kan jag tycka. Men det var ju en ny erfarenhet som var rolig fram till poängutdelningen,

(null)

Idag är en riktig kalasade. Först ska Molly på kalas hon en klasskompis, sen ska Vincent iväg. När barnkalas för 4 åringar starta kl 14 går tummarna låångsamt kan jag meddela..
(null)


Kommentera här: