En middags picknick

I fredags fixade jag en picknickkorg, så när jag hämtat hem ungarna kom Philip hem tidigare än vanligt och så åkte vi till stranden. 



Det är sällan jag går iväg min kära familj. Fick ungarna bestämma så går det lika bra att sitta inne och se på tv och Philip tycker att det blir för stort projekt och vill hellre sitta i trädgården. Men det lyckades HA! Alla hade trevligt och mysigt!

Vi invigde mitt nya bord som jag har köpt på loppis. Dyrt var det! 200 kr, men tydligen ska det vara kvalitet enligt försäljaren. Man viker upp stolarna, placerar det inne i bordet och så klappar Man ihop allt till en väska med handtag på, supersmart!

Molly hade samma förmiddag berättat om en klasskompis som hade hittat en fyrklöver på skolan. Efter 15 minuters letande kom hon tillbaka men hela händerna fyllda med 4 klöver?! Hur är det ens möjligt? En var tillochmed en 5 klöver? Galet massa tur hoppas vi hon får nu!

Kommentera här: