Tandläkaren alltså

Alltså, det är så fruktansvärt jobbigt att gå till tandläkaren. I förrgår använde jag tandtråd (för att undvika att gå till tandläkaren ju, hallååå ironin!!!) 


Tappade en bit utav en lagning och var så tvungen att gå till tandläkaren. Kalaset gick på 2240 danska kronor?! Jag trodde seriöst att receptionisten skämtade efteråt, de måste vara en annan patient jag betalar för nu, tänkte jag för mig själv när jag knappade in koden..
Men nope, på kvittot stog mitt personnr., alltså GALET dyrt!

Vågar inte ens tänka på vad en rotfyllning skulle kosta.

Nåja, efter det övergreppet kände jag att jag behövde muntras upp. Philip är bortrest så jag och ungarna drog till Ikea. Tänkte det är som ett stort lekhus med gratis inträde och man kan lyxa till det med middag + efterrätt ganska billigt ;)



Vincent somnade i Bilen, så han placerade vi i vagnen och sen gick jag och Molly på kafferep i olika kök, provade olika sängar, tittade på tv program i olika vardagsrum och fantiserade om att stanna efter stängningstid. Sen väckte vi lillebror åt köttbullar och chokladmousse till efterrätt.

Så ett bra slut på dagen iaf!

Kommentera här: