Operation



Igår blev jag inskriven, opererad och vakna upp till frossa på uppvakningen. Känns som jag sniffat syra när bedövningen släpper. Men nu dagen efter så mår jag helt ok. Är iofs inte utan smärtstillande så får se sen när jag kommer hem.


Ligger i sängen och tittar på svenska kanal 4! Superlyxigt. Min kinesiska dam jag delar mitt rum med pratar konstant högt i telefon (Skype) så hör när den hon pratar med också svarar. Som att sitta i ett rum med 2-3 högljudda kineser. Hon har haft en massa besök, men det är ok för då ringer inte hennes telefon, blev nog väckt 7-8 gånger igår ir mofindimman pga av hennes telefon.

Nåja idag kan den ringa, mår mycket bättre nu. 😉 

Väntar på att ta bort nålen i handen och få se läkaren nu. Ska utskrivas klockan 10 var det sagt. Har jag tur kommer Philip och kör hem mig. 

Kommentera här: