Festligheter

Jag gud så mycket kalas det har blivit här på det senaste!
Först var det en stor dag när vår lilla blev 3.
Det firades i trädgården med vänner som vanligt, solen sken ikapp med dottern och vi grillade och hade mysigt till sena kvällen.

Frukostbrickan färdig medf 3 flaggor i topp.


Ett födelsedagsbarn som INTE ville gå upp och bli firad..


Men hon kvicknade tillslut till och fick öppna paket.



Sen kom familj och vänner.



Och det blev mera presentöppning



Men roligast var nog att få kusin Colin på besök.



Sen har det ju varit Bröllop i helgen Linda har gift sig med sin Sebastian!



Detr var superfint! Nu har jag ca 6 månader på mig att lära mig stava till brudens nya efternamn på julkortet..Hon gick från att ha samma efternamn som mig till ett betydligt svårare att stava ;) Men Vackert var det och jag var sentimental och snyftade hela kvällen tror jag.

Kommentera här: