Natt i London

Jag har varit borta hela helgen. Sovit i Jylland Fredag-Söndag och nu ska jag iväg igen. Ett kort stopp i London.
Trist att vara borta så mycket i perioder och Molly skriker nätterna igenom att hon vill komma och sova i vår säng och gråter som en tok när jag lämnar henne på dagis. Inte så kul, önskar ibland att man kunde få ha mer "normala" arbetstider och speciellt ha lite mer rutin på vardagen. För hennes skull.

Annars är det ju fantastiskt att få vara ledig på dagar mitt i veckan och kunna ha tjejen hemma som igår. Vi var hela dagen på badhuset och lekte och plaskade i en nästan tom simhall. Det är ju lyxigt!

I morgon ska jag på samtal,eller mer en intervjuv. Dem ska fastanställa några av oss vikarier. Och jag håller tummarna att jag har en chans. Det är många vikarier som har arbetat längre än mig och dem har förtur. Men det skulle vara så skönt att få ett fast jobb för en gång skull, när jag tänker efter så har jag aldrig haft det. Varit vikare på ett eller annat viss hela tiden!

Så håll tummarna för mig i morgon!

Nu ska väskan packas för London.



Kommentera här: