Danska landslaget

Eftersom man tyvärr inte kunde följa de svenska framgångarna i detta VM så har jag ju såklart stöttat Danmark istället. Men tyvärr åkte dem nu ut ur VM efter matchen mot Japan. Så killarna fick packa ihop sitt och resa hem igen.
Det fick vi som arbetar på flygplatsen glädje av igår. Helt plötsligt fick killarna jag jobbar med något vilt i blicken och tjejerna började rätta till håret och fnissa nervöst. Det gick rykten om att landslaget skulle landa. Och strax började blixtarna flasha och några snyggt kostymiklädda fotbollsspelare kom ut. Ok, man måste erkänna att jag kanske kände igen nyllet på en..så jag var väl kanske inte så exalterad. Men jag förstår ändå reaktionen, hade det varit det svenska landslaget så hade jag också varit super exalterad. Jag tror Philip blev liiiite avundsjuk iaf :)

Kommentera här: