Födelsedag

SÅ nu har man gått och blivit 26.
Blev firad av Philip och Molly på morgonen genom att få superfina presenter bestående av kamera med GPS(coolt!!) och ett underbart besked om att vi har fått möjlighet att flytta in i en ny lägenhet till November. Vi  ska flytta två trappor ner och två portar längre bort. Så vi blir kvar i samma hus men kommer nu att vara stolta innehavare av en lägenhet med egen trädgård och ett extra rum till Molly.
WOW, kunde inte varit bättre ju!!

Vi fick lägenheten visad för oss igår så jag ska sätta upp bilder som jag tog på den snart.

Igår var vi ute på stan och festade i köpenhamns nattliv. Det var riktigt kul! Hanna, Linda och Sebastian kom över från Malmö och Philip och två av hans vänner var med. Det blev många skratt och drinkar! Vi besökte bland annat en supernice old school bar. Man skulle gå och ringa på en svart dörr där en dörrman öppnande och släppte in oss. Lite halvmystiska gångar ledde oss ner till en källarbar som var i old new york style. Det var bartenders i fluga och en härligt lockande drinklista med riktiga cocktails. Supercoolt, man fick känslan av att Al Capone skulle komma in genom dörrarna vilket ögonblick som helst.



Här njuter Linda, Hanna och Jag våra cocktails. Bilden har jag snott från Linda.
Så tack för kvällen igår, alla fina presenter och tack till er alla i sverige för mina nya träningskläder som jag fick av er!

Kommentarer:

1 Hanna:

TAck själv för en kiva kväll!

Hoppas du fyller 26 snart igen så vi kan göra en uppföljare :-)

Kommentera här: