Lugn Lördagskväll

Yo! Tack för alla "krya på sig" hälsningar! Måste ha hjälpt, vi är båda två mycket piggare :)

Idag har jag satt ihop ännu en ikea möbel. Alltså jag känner att jag börjar bli lite av en expert på det här!. Behöver ni hjälp någongång i framtiden så finns jag och min stadiga hand här för er!

Idag var det byrån Malm som skulle sättas ihop och ställas i sovrummet. Den blir till perfekt skötbord och förvaring.

Känns lite komiskt, så fort jag hade fått mina efterlängtade Feriepengar (semesterpengar) från Norge och jobbet där på Ikea, så åkte jag vidare till närmsta ikea varuhus här och shoppade upp pengarna.. Damn it att man inte längre har nån personalrabatt!

Men fint blev det och jag är väldigt stolt att jag klarade av det trots en stor mage i vägen och heeelt utan hjälp.

Före bilden
Byrån Malm i delar och utspridda i hela vardagrummet...


Och efter
Tadaaaa..byrån ihopsatt och på plats i sovrummet (några timmare senare..man ser att det inte är ljust ute längre :P)


Kommentarer:

1 Hanna:

Men fan va duktig du har blivit på att pyssla ihop Ikea möbler!!

Perfekt! Du är härmed anställd av mig för att spika/skruva/pussla/limma/tejpa ihop mina framtida Ikea-inköp...(Och det är lugnt...får ta hur många timmar som helst,ingen stress! ;-)

2 Mia:

looking good :) du får bli första ihopsättare av byråer när jag kommer o flyttar hem

Kommentera här: