Ute på byn

Som man säger.

2 kvällar i rad har jag varit ute med jobbet. Eftersom jag har två jobb, blev det två gånger.

I Torsdags så var vi ute med kollegorna från alarmcentralen.
Vi blev hämtade utanför kontoret med cykeltaxi, och fick en sightseeing genom Köpenhamn, Supermysigt.

(null)

(null)

Sen åkte vi till en bar där vi spelade en boule turnering.

(null)

Jag med på bilden, lovar.. haha men längst bak och till vänster. Jag är inte så bra på att fastna på bild.

Sedan dagen efter var det dags igen.
Igår när klockan slog 16:30 på den Nordiska kundcentret så rullades en vagn ut med en goodiebag och musiken sattes på.

(null)

Öl, snacks och huvudvärkstabletter till dagen efter.. haha.

Sen spelade vi minigolf på en bar och gick ut och åt. När klockan blev midnatt och alla var riktigt runda under fötterna och skulle vidare ut och dansa. Så tackade jag för mig och tog mig hem. Skönt att vakna upp idag och inte vara så sliten.

(null)

Vi var 22 stycken och det ä så härligt att företagen hittar på sånt här för oss. Tacksam efter alla år på SAS, där kände man då absolut inte lika uppskattad och firades sällan för den goda insatsen ;)

Nu ska vi bara ta det lugnt hemma, med bebis-hunden här i helgen. 

(null)Hon känns trygg och glad, men när hon sover ska det helst vara på en av oss. 

Mysigt! Och i den här storleken är det inga problem heller 😉

Kommentera här: