Har jag fått sparken?

Väldigt tråkiga nyheter att vakna upp till idag. 
(null)

Ingen aning än om jag har blivit avskedad. 
Fått information om att det ska avskedas 1700 i Danmark. Det är ju en del så jag räknar med att jag är en av dem. Men vi vet inget mer. Känner mig otroligt lyckligt lottad att ha annat jobb 2 gånger i veckan nu iaf och på extrajobbet har dem inte än antytt att säga upp personal ännu. Men det kanske kommer där också såklart.

Ja usch,ska ta en långpromenad. Lite ont i magen fick jag, men det ska nog lösa sig. Ska bli skönt när vi får mer konkret information, vilka som blir uppsagda, när det gäller ifrån och om det finns en plan att återanställa oss så småningom? MEN i all den här kaosen så ser jag faktiskt fram emot att få se mycket mer av barnen den här sommaren! 

Kommentera här: