Jag lever

Eftersom min egen mamma börjar undra, får jag väl skriva ett par rader här.

Förra veckan gick fort. Jag kom hem från Chicago, nästa dag jobbade jag natt och det gick ok. Var ju samma tidszon, men låg minus på sovkontot. När jag kom hem från nattjobbet fick jag vara hemma med en sjuk son. Det var kanske inte helt så smart

Den sjukdagen skulle kanske Philip ha tagit med närmare eftertanke..

Nåja, efter det en ledig dag. Tog Vincent på bio, precis fått bekräftelsen från skolan att han kommit in. Startar ju till Juni så måste passa på att ta ledig dag med honom medan man kan det.

(null)

(null)

Kvällsjobb dagen efter och så till New York dagen efter det!

(null)

Jag var väldigt trött på plats, men följde med några i besättningen på After work drink med vy över Manhattan och sen middag ute. Jag mådde så dåligt när jag försökte hålla mig vaken den kvällen. 
Nästa dag orkade jag inte mycket. Tog båten från Jersey in till Manhattan, handlade lite mat och så åkte tillbaka igen. Haha helt slut.

Säkert jättekul när och om man kommer in i det. Men att komma till olika storstäder i USA, är kanske kul när man har mer tid och hinner se sig runt. Inte om man gör det varje vecka och knappt hinner återhämta sig. Är kanske för att jag är ny på det och inte funnit rätt rytm på det hela än.

Nu är det paus i långflygningarna till slutet av April, då blir det San Francisco. Skönt, måste fylla på med lite sömn.
Nu väntar 2 dagars kvälljobb på extrajobbet följt utav en ledig dag. 😎👊


Kommentera här: