Chicago

Så har jag nosat lite på Chicago. Vi kom igår, så det var direkt upp på rummet och ner o sängen. Vaknade kl 03 lokaltid, men lyckades dra mig och som na om till kl 6. Kl 07 var jag ute och gick längst ett fruset Lake Michigan
 
(null)

(null)

(null)

På sommaren ska man tydligen ta med sig badkläderna och hänga lite på stranden.

(null)

(null)

Såg fina statyn Cloud gate och åt en amerikansk frukost, bagel och donut! Och ja självklart stod det en police officer framför mig i kön i skottsäker väst och köpte donuts. Vågade inte helt ta en smygbild ;)

Sen har jag mest gått runt i butiker eftersom det finns det mest utav. Hittade mycket kul till Molly, slime-kit, klistermärken till naglarna och annat som en snart 10 åring kommer älska. Så det har jag mest shoppat. Ett par nya joggingskor också för 20 dollar annars lite mat. Ska till New York nästa vecka, så får spara lite på slantarna. Börjar förstå det mina kollegor har pratat om att det är dyrt att flyga långt! Går definitivt åt mer.
 Märker också att destinationerna i väst försvinner alla på varsitt håll. Den här besättningen har jag inte sätt röker utav sen vi checkade in. Roligare i Beijing helt klart!

Kommentera här: