Värsta starten

Jag försov mig i morse. Det har väl kanske hänt någon gång förrut, men inte så pass att de ringer och saknar mig vid flyget!!! Omg, vilken paniiiik! Ringer och får besked om att jag ska skynda mig för de kanske väntar på mig.

Alltså vi pratar HELT nyvaken. Hann bara slänga på mig uniformen och köra iväg. Jag tog bilen, ska vara borta i 3 dagar och borde kanske ha låtit bilen varit hemma. Men alltså, sket i det och körde i ilfart till jobbet. Väl framme blir jag meddelad att de flygit utan mig och jag hoppar på arbetsdagen när det kommer tillbaka til cph igen. FY alltså. Sitter nu på basen och är nervös att möta besättningen, hoppas de inte är arga på mig alla 3 dagar vi ska flyga ihop.

(null)


Kommentarer:

1 Hanna:

Hoppas resten av dagen gick bra o att de andra inte var arga!!

Kommentera här: