Nervös

Jag kan märka att jag är nervös inför min första flygtur öst i morgon. Jag har iaf fixat en adapter som kan användas över hela världen, växlat pengar just in case..

(null)

Var på amerikanska ambassaden igår och blev intervjuad för visum där. Snart är allt på plats och jag kan pusta ut efter en hektisk vinter. 

Ska provspela ikväll, hämta ut nya uniformsdelar som ligger på posthuset.
Annars är det så skönt med sol! Molly har invigt sina rullskridskor 

(null)

Idag hade vi en ledig dag från skolan, med lite shopping och lunchande för Molly skulle till tandregleringen. Hon har lite överbett och ska få tandställning om ca 1 1/2 år när hon tappat alla mjölktänder.

Hon längtar dit! Haha  

(null)

Hon fick en smink box av mig idag. Hon blir så stor! Har precis meddelat att vi ska gå om 45 min "Men mamma då hinner jag ju inte sminka mig färdigt!!!!" Hahaha de börjar nu ;)

Kommentera här: