God morgon

Hej, det är full fart just nu så jag glömmer att ta bilder och skriva. På hemmafronten är det trasiga tvättmaskiner, staket där stolpar ska bytas ut. Lite småfix i trädgården osv. Det försöker jag hinner med samtidigt som jag jobbar 8 dagar i rad och nu bara är halvvägs igenom. Pjuh.

Har hemmastandby idag från klockan 12, och kom hem efter midnatt igår. Jäkla bussarna hem slutar gå normalt efter kl 22. Tar vanligtvis 1 h att ta sig hem från flygplatsen. Igår tog det 2, och de sista 20 min fick jag gå och det var kallt i kjol och strumpbyxor. 

Molly hade sin årliga dansavslutning i helgen, jag jobbade och kunde inte vara med. Men jag körde henne till generalrepetitionen dagen innan. Gud så duktiga de var, min hip hoppare :) nästa år tror jag vi ska undersöka klasser till Vincent också för han står och hoppar med entusiastiskt vid sidan av.

(null)


Molly står längst till höger på generalrepetitionen, det var Zoo Tema och de var Pandor.

Köpenhamn zoo har fått låna pandor av Kina, så det kan vara vi ska åka och se på dem. Så fort mamman här har en ledig dag. Jobbar såklart hela påsken också.

Det har gått 6 månader nu med dubbelt jobb. Tiden går fort! 
  (null)

Vår nya granne har installerat en gigantisk trampolin... haha de gamla grannarna hade gråtit blod om de fick se det. Vi kan iaf lugnt konstatera att vi behöver aldrig skaffa en den och det är ju skönt!

Hade dock behövt min mammas gröna fingrar , vill plantera om och styra upp lite i vår trädgård. Funderar på att själv kanske bygga något sånt här att plantera i:

(null)

(null)

Avväntar till efter påsken, då ska det blir värmare igen. 

Nu ska jag städa lite och sen avvänta tvättmaskinsmekaniker och att SAS ringer och kallar ut mig. 

Kommentera här: