Påsklov

Ungarna har haft påsklov, Philip har haft semester och jag har jobbat mest.

Vi har inte gjort så mycket speciellt. Varit i torvehallerne (saluhallar i Köpenhamn) för att Molly fick akut sug på ostron.. haha tokig unge. Hon fick 2 och jag en, exakt 6 h visade det sig att 1 utav Molly ostron inte hade varit så bra... hon spydde som en ton stackarn! Men var frisk dagen efter.

Sen fick de godis i form av ett sockerrör också!

(null)

Det hackas och gnags lite då och då på den här hemma. Man suger bara i sig saften och spottar ut själva fruktköttet för det är strävt.

Sen har vi haft lite lyxluncher
(null)

Och sen har jag jobbat. Inatt fick jag en stor suite på ett hotell med hästen säng, så här glad blev jag då.

(null)

I morgon fyller Philip år. Jag och Molly har i smyg handlat till god frukost och vi längtar att få väcka honom med sång och paket.

God natt!

Kommentera här: