Tältning

Inatt sov vi ute i tält för första gången i år. De har tjatat på mig i flera veckor, men igår fick vi till det.

(null)

(null)

Taggade barn. Det blev riktigt kallt. Bara 12 grader på natten, men vi kröp ihop under duntäcken och hade riktiga madrasser under oss så det blev riktigt mysigt!

Medan mina stadsungar somnade på kanske 10 min så låg jag förbluffad över att de kunde somna till allt oljud där utanför tältduken.

Alltså det var fyrverkerier! Inte långt borta, stundentflak med hög musik i som åkte förbi precis utanför, folk som dumpsterdivade (som letar efter mat i olika  container) på parkeringen bakom... Alltså det var galet! Saknar verkligen tystnaden ibland! Och inatt mer än någonsin.. haha.

Efter ett par timmars sömn vaknade vi och efter lite övertalning fick jag gå upp och kissa på toaletten innanför (de ville jag skulle kissa i trädgården precis som dem, men vet inte om grannarna med väldigt bra insyn hade uppskattat det)

Bad Philip komma med frukost till oss eftersom barnen nu permanent hade flyttat och aldrig tänkte lämna tältet igen ;)

(null)

Fick den lyxigaste frukosten med nybakat bröd från affären!

Supermysigt! Nu är Vincent på kalas, Molly hos en kompis och jag fick en timmes powernap i sängen. Ska hem till Line ikväll och grilla och dricka vin. De brukar bli sent så får hinka lite kaffe nu.

Kommentera här: