Hej

Jag jobbade bara 2 dagar förra veckan, hade extra ledigt och dagarnas har gått så fort när jag varit ledig, för en gångs skull

I Måndags var jag på bio med Line, supermysigt.
I Tisdags fick jag äntligen komma hem till Linda och Sebastian för att träffa lilla Zelda för första gången. Hon föddes för tidigt och var nu 1 måndag gammal. Men egentligen skulle hon varit i magen i ytterligare 1 måndag.

(null)


Så liten och söt. Alla måde bra, och vi längtar efter att få mötas hela familjerna snart (Molly vill träffa bebis NU)

I fredags kom Camilla hit, med Wheat katalogen där vi har det färdiga resultatet utav Vincents korta modell karriär. Och så blir han tackad i katalogen, hans namn står sist.

(null)

(null)

(null)

I Lördags bjöd jag ut Philip och barnen på restaurang, blev sugen på grekisk mat. Barnen älskar friterad bläckfisk så det blev det till middag igår också!

Nu är det dags att städa och sen försöka ta sig ut i blåsten och regnet som härjar utanför.




Kommentera här: