Svettigt!

Igår tog jag tag i målning av husfasad. Vi slipar, hacka bort dålig färg spacklar och målar. Grannen har gjort allt jobb i princip men jag har målat en del (den enda delen jag förstår mig på)


Igår målade jag färdig i några timmar, rensade ogräs framför huset och klippte det egna gräset 

Sen låg jag och solade ute. Kanske sista sommardagen? Vet vet.. Camilla kom förbi efter jobbet och vi åt middag ute. Kändes skönt, allt för sällan man gjort det den här sommaren.


Idag frågade En kompis om jag inte skulle med på gymmet. Kom inte på någon bra ursäkt så vill snällt följda med. Gud i himmelen var tungt det var, kände mig som vanligt svimfärdig.


Men såklart skönt när det var över. Nu kan jag inte gå utan att benen darrar. Ikväll ska jag träffa Line och gå på tivoli, så hoppas jag återfunnit mina krafter tills dess!

Kommentera här: