Det känns som vår i luften!!

Solen tittar fram, det börjar grönska och man ser inte ut igenom sina skotiga fönster längre. Då är det vår va?

Haha har putsat fönstrena vårt och Mollys sovrum iaf så man kan se morgonsolen ;).

Idag var Vincent ledig med mig och vi hade en dejt i badhuset. Över 1,5 h plaskade vi runt och lekte krokodil och "simmade" på väg in i omklädningsrummet märkte jag att min baddräkt försvunnit ur duchrummet. Frågade alla jag kunde se om de hade tagit med sig fel baddräkt? Vem snor en sån liksom? Jäkla skit. Tror ingen har tagit fel eftersom den låg tillsammans med Vincents våtdräkt i ett eget litet fack. Märkliga människor..

Ungarna (eller kanske Philip) har fått nya vårskor.



Och igår berättade tågögda och stolta dagisfröknar om min briljanta son som ritat sin första teckning, färglagt och kopplat färgen kul som han hade på sin tröja.. Sååå sött att det förevigat ögonblicket så här fint!!




BÄSTA dagiset.

Förra helgen hade Molly också fest hemma. Årliga mini Melodifestivalen hölls och Molly bjöd över några kompisar på fest.


Jag jobbade pch flög över alperna samtidigt..



Kommentera här: