Min dag

Idag efter att jag lämnat ungarna åkte jag till Ikea. Skulle ha presentpapper till Mollys presenter men kom självklart ut med fler saker..


Kom 30 min innan dem öppnade.. Men det gjorde ingenting. Ringde Kalle och snackade lite medan jag väntade.

Sen åkte jag till en annan butik och hittade söta godispåsar till Mollys kalas.


OCH en cool egen mini godishylla! Ska fylla den med hennes favoritgodis och ge i födelsedagspresent.


Små miniskopor man kan ta godiset med. Haha.


Åkte förbi en inomhusloppis och hittade nya stövlar till Vincent och ett minikök som kan stå ute hela sommaren. Fick ge 35 kr totalt. Älskar loppis!


Nu är ungarna hämtade och vi har testbakat cake pops (också till frökens kalas). Eller tårt-klubbor. Sockerkaka som jag mosat sönder, blandat med nutella och Philadelphia pch så doppade i choklad. Molly tyckte det var för sura, men Vincent älskade dem. Får ha i mer nutella nästa gång..

Nu ska vi slappa i soffan resten av kvällen!

Kommentera här: