De senaste dagarna

Förra helgen fick jag fint besök. På dagen badade Hanna och jag med våra söner. I simhallen här i kommunen finns det en barndel med grunt vatten i. Så där kan våra skruttar nu sitta, krypa runt i utan att få huvudet under vattnet. Så skönt! 

Vi satt såklart med, men det underlättar verkligen att man slipper få kramp i armarna efter 30 min..

Sen kom Helene, Magdis och Ingrid hit. På Lördagen mötte vi upp Linda och gick ut. Supermysigt!


Det snöade!! De var kul och juligt första timmen sen blev vi ordentligt våta och kalla, men så härligt att få gå ut tillsammans igen.



Jag förlorade stort i tärningsspel och höll på att somna ståendes.. Den här tjejen är inte van att festa längre!

Sen visade det sig att jag skulle sova i Stockholm på tisdagen, så jag fick middag hemma hos Ingrid! Haha Harry hade flyttat in i skåpet. Träffade också pappa och Kalle. Lyxigt att kunna göra det när man är på jobb.


Idag hade jag Vincent hemma och vi var på biblioteket och de roligast enligt Vincent var datorn? Dagens ungdom alltså..


 
Ok den stora lilla gubben hästen ville han ta med sig hem!

Kom hest!


Snart första advent och i morgon kommer Hanna, Björn och Matheo. De åker till Finland så vi passar på se dem innan. Så nu pyntar vi juligt här hemma!



Kommentera här: