Soliga dagar och besök i Trondeim

Vi hade en fin båt tur till Oslo och jag och Molly njöt av vårvärmen innan vi tog båten hem igen.



I oslo



Uppe på soldäck.

Sen fixade Philip en heldag för honom och mig förra Fredagen. Vi var bland annat på ölsmakning.



Och igår kom Hanna och hälsade på och Molly var hemma från dagis. Vi satt ute i trädgården hela dagen nästan. Så härligt!



Molly vill fortfarande inte släppa pulkan, men nu är den undanstoppad i källaren :)



Jag är i Trondheim just nu och ska jobba hela helgen. Men då är det ju himla kul att jag har en kompis som bor här. Inte dåligt. Micke, som jag gick i samma klass som och som fortfarande jobbar på Apollo.
Himla kul att ses igen!



Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut och äta med dem andra i besättningen. Inatt ställer vi om klockan till sommartid. Inte så himla bra att jag i förvägen ska stiga upp kvart i 4..kvart i 3 blir det ju då! Ojoj vad trött jag kommer vara, men ska nog gå. Ska flyga mellan Köpenhamn och Trondheim hela dagen så risken för att jag kommer säga "välkommen till Köpenhamn..." När vi är i Trondheim är ganska stor. Håll tummarna för att det blir rätt! :)

Trevlig helg!

Kommentera här: