Uppgradering

Idag har jag varit och provat ut och fått min uniform för Novia. Jag kan inte ens börja försöka uttrycka i ord över hur lycklig jag är över att få en ordentlig uniform! Man känner sig hundra gånger mer proffesionell och seriös i en tjusig uniform tycker jag.

Sån här "uniform" har jag idag. Knallråsa i storlek allt för liten med texten Get More Kisses på ryggen. (är för övrigt inte alltid så kul att ha den texten på ryggen då folk gärna vill ha en puss istället för en broschyr) Just nu delar vi ut broschyrer som handlar om att köpa alla hjärtans presenter inne på flygplatsen.

Vad sägs om lite "valentines" kaviar för bara 3000 danska kronor?! Seriöst, vem köper det?!


Valentine LOVE caviar
I know inte smickrande tröja direkt..
Men snaaaart får jag checka in gästerna och se så här fin ut!
Blev lite mörkare och på längre avstånd, men ni ser ju skillnaden :)

Kommentera här: