Hejsan!

Inatt vaknade Vincent utav en mardröm med spindlar.. hm undrar vad han får det ifrån? Flera nätter har han gjort det. Så jag tog med mig barnen till IKEA

(null)

Hittade i fyndhörnan ett tält till en kojsäng. Väl hemma klippte jag sönder och sydde hörnorna på ändarna och vips har han en liten kokong.

Inte den vackraste, men finliret fanns det ingen energi för idag.

(null)


Haha får se hur länge den får vara kvar, men han tycker det ser mysigt ut nu.

(null)

En liten koja.
Vi hade lite snö igår, idag regnade den bort! Så himla typiskt. För barnen var på playdejts på varsitt håll igår och vi han aldrig ut i pulkabacken. 

(null)

Ser fram emot att hälsa på i Sverige och På Åland snart så vi får se snön.

Landade i Oslo och fick se snö häromveckan.
Nästan exotiskt syn numera 

(null)

Flyget när vi stått stilla i typ 15 min.

Har också hunnit rädda folk på mitt andra jobb. Mycket brutna ben och armar nu när skidsäsongen är i gång 😜

(null)

Nu ska vi heja på Danmark i handbollen!
(null)

Kommentera här: