Vi kör en repris

Jaha så börjar vi om igen. Idag följde jag barnen till skolan och efter någon minut ringde Molly upp. Hela klassen blev hemsänt från skolan på grund av att en elev blivit testad positiv. Så nu räknas Molly som nära kontakt och hon ska testas två gånger igen innan hon får komma till skolan.
Suck, hon är väldigt trött på dessa tester. Förstår verkligen det!

En timme senare ringer Philip från kontoret och informerat att en kollega till honom testat positivt, så detsamma gäller honom. Jag räknas inte som nära kontakt ännu och kan gå till jobb och skola. Tur det, och hoppas att både Philip och Molly är negativa nu.

Ikväll har jag sista laboratorierillfälle på skolan och sen är det bara att råplugga till examen i December.

Nya jobbet är spännande, och det går framåt för jag varje dag jag är där. Har två dagar på säljavdelning den här veckan och 1 på alarmen. 

(null)

Försöker slå in koder, formler och kemitermer i huvudet. Tycker inte riktigt att det fungerar. Men jobbade också natt i helgen så har inte riktigt sömntimmarna på plats ännu och tröttheten gör mig lite trög. 

Kommentera här: