Stora barn

Idag körde jag Molly och hennes kompis till ett storcenter, skickade med lite pengar med så gick de på bio tillsammans. Ensamma.
(null)

Sen ringde dem och frågade om jag kunde köra dem till ett ställe så de kunde köpa bubbel Tea.

Någon läskig dryck med geléklumpar i med smak,.. hela Köpenhamn var full med folk som köpte glass och bubble Tea tydligen... suck! Men, men jag släppte av tjejerna medan jag letade parkering och det såg så söta och världsvana ut när jag hittade dem i kön.

(null)

(null)

Nöjda tjejer. Väl hemma hade Vincent fått besök av Villum som ska sova över och jag har nu fixat en ninjaövningsmaskin till dem..
Kuddar i snören från en Lina. Perfekt!

(null)

Vi firade dansk fars dag lite i morse också, men bacon och ägg till frukost samt en skraplott ;). Nu blir det fredagsmys!

Kommentera här: