Stressig vecka

Jag har fått extratimmar på Gouda som motsvarar en heltidstjänst i två veckor nu. Superbra! Barnen har sommarlov och är hemma från skolan.
A-kassa ska aktiveras, möten som är obligatoriska (men online), jobbansökningar ska in och ansökan till studier skulle man också skicka in nu senaste i Söndags om man vill komma in i år.

Jag har anmält mig på en kurs till Kemi i Augusti och sedan sökt in till laborantutbildning på två olika skolor och til start både sommar och vinter. Så 4 ansökningar och en kurs.

Har hunnit med att söka 2 jobb  och samtidigt ska Svärmor operera för njursten igen och behöver hjälp där hemma och jag blir lite matt av allt. Men det ska nog gå det här också! 

(null)

(null)

Mellan allt det andra som ska fixas gosar jag med Molly och Vincent. Bjuder barn på glass och bygger växthus.

(null)

Vill måla det vitt, men det regnar ju hela tiden! 

Kommentera här: