Vardag

Nu har vi varit hemma i vecka. Jag har precis flygit färdigt alla dagar den här veckan och har två lediga dagar innan jag ska hoppa in på extra jobbet.

Ikväll blir der lyxigt för jag ska träffa Line i stan på middag. Härligt med spontanträff. Annar har vi börjat skicka ut inbjudningarna till Vincents kalas som snart ska gå av stapeln. Han är väldigt taggad på att få bjuda nya klassen på en brakfest :) 

Själv har jag varit och tränat idag. Dagsträning betyder en del äldre damer som har sjuk uthållighet och muskler.. herregud var jag kände mig klen. Haha får försöka komma oftare. 

(null)

Vi har fått nya grannar i lägenheten under oss också. Är redan lite irriterad så får se hur det här slutar.. haha.

De gick igång och renoverade deras källarrum utan att varna. Så rejält med vitt damm ÖVERALLT på tvätten som hängde på tork, trappuppgången osv. Jag tröttnade på att vänta och dammsög upp drivorna, men bad att de själva tvättade golvet.. det har dom inte gjort och var nu nästan 1 v sedan de slutade. Såååå.. får se hur set har slutar! Haha man vill ju gärna vara trevlig, men vill inte städa efter dem. Jaja hoppas det bara blir bättre. 

Kommentera här: