Dagarna och veckorna går så fort!

Det är jobb där och annat jobb och tiden däremellan försvinner.

Förra veckan blev jag bjuden med en kompis till konstmuseuet Louisiana. Det var härligt!

(null)

Häftiga kreationer och utställningar.

(null)

Helt avsnitt om månen.

Jag har ansökt om visum till Kina. I slutet på februari har jag mitt första långtur till Peking. Herregud, det känns som om jag ännu en gång ska få ett nytt jobb. Spännande och  lite stressigt samtidigt.
Kommer nog snabbt in i det. Ska bara bli spännande att se hur kroppen och humöret påverkas utav jetlag och sömnbrist ;)

Ser fram emot lite ledigt i Januari och förhoppningsvis en visit till Sverige och åland för att tanka tid med nära och kära!

Kommentarer:

1 Hanna:

Så jäkla coolt (om än utmattande) med långflygningar!!
Ses nästa vecka!Ta med snöskottararmarna:-D

Kommentera här: