Lilly

När en familj blir 5... möt Lilly!

(null)

Molly har sparat ihop till en hamster och när hon äntligen fick lov att köpa den var det stoooor lycka! 

(null)

Lillebror var lika lycklig han och de har fixats och pysslats för Lilly för att göra det mysigt för henne. Vincent har också sovit över i Mollys rum så att de kan hålla ett vakande öga på henne dygnet runt ;)

Annars har jag jobbat som en tok. 8 dagar i rad ledig 2 och så 6 dagar igen. Men vi klämde in en dag på Zoo däremellan för att se på de nya Pandorna (?) som kommit till Zoo.
(null)

(null)

Vi kom några timmar innan stängning för att slippa all trängsel. Det var smart och minimalt med med köer. Molly och jag stod och pratade ostörd med hela flodhästfamiljen ett bra tag.

Jag är på jobb nu och fick en olustigt meddelande igår.

(null)

Vår bil vill inte starta? Jag orkar inte!!
Men har vi tur är det bara nyckeln som det är fel på, men Philip vågade inte ta några chanser. Så den blev bortkört till en mekaniker som först kan se på den på Tisdag. Suck!!!!
Det var ju inte länge sedan någon hade sönder bakrutan på den. 

Jaja. Jag ska flyga en tur till Athen nu snart, sen väntar påskmiddag hos svärföräldrarna. Mysigt!  Glad påsk!!

Kommentera här: