Julpyntat!

Jag har helt ärligt inte sett gladare barn än mina egna när dem fick julpynta i Söndags. 
Vincent släpade upp julgranen själv från källaren?! Och Molly lyfte en tung säck med julpynt upp..
Lite snabb dammsugning och omflyttning utav möbler och så var den på plats!

(null)

De har pyntat den helt själv, med allt möjligt tingeltangel.

(null)

Julduken på och tomtegrötsljuset fram 😉

(null)

När jag skulle gå och handla häromdagen stannade en man mig i dörren och gav mig hans pantburkskvitto som han glömt använda. Så sött och gubben sponstrade därmed en julblomma. Amaryllis? Vet inte vad de heter och jag blir inte lugnare av att läsa på lappen heller...

(null)

Låter farligt. Nåja, febern i borta så jag har två dagars jobb till innan jag tar helg och börjar vardagen i december med flygning igen. Har lite saknat hotellsängarna och några utav kollegorna. Så bli fint att starta igen.

Trots att det känns lite som om jag har ett eget hotellrum här hemma! 😊
(null)

Tycker det är himla mysigt.

Kommentera här: