Fääärdigt

Hela helgen flyttades det garderober, byggdes upp nya, rensade, skruvade upp gardiner och julpyntades det.

Och idag när jag satt på extrajobbet, märkte jag att näsan rann konstant, halsen gjorde ont och kroppen molade. Åkte hem och ligger nu med liiite feber, inte mycket. Men inte så konstigt, inte haft mycket ledig tid den här veckan. Men nu kan jag ligga i sängen och njuta utav vårt fina sovrum.

(null)

Garderober väg till väg, ska fixa snygga lådor att ha på toppen, om några månader.. nu orkas inget me fix. Garderoberna är från grannen, bärhjälp och lite hjälp med montering ingick tydligen i priset. Strålande! 

(null)

Långa sammetsgardiner köpta begagnat av en söt tjej inne i stan som ångrat sig.

(null)

Nya sängbord köptabegagnade, den ena låg fortfarande i kartongen. Fäst direkt på väggen  och underlättar städningen! 

Inte de finaste bilderna, men det är allt jag orkar med idag :)

Nu ska jag sova och hoppas att jag är frisk till i morgon!

Kommentarer:

1 Hanna:

Vad fiiint!!Och definitivt hotellkänsla:-)

Kommentera här: