Snart födelsedag

Nu har jag jobbat färdigt, ser på Philip som grillar och hela familjen är återförenad. Jag hann säga hej till Philip när han landade från USA, men mer än så har vi inte setts på några veckor nu.

(null)

Jag har jobbat och bott på flygplatshotell i Amsterdam, lite tråkigt men kom ut på en cykeltur. Lånade hotellets cykel helt gjord i trä

(null)

Det har ju varit solsken och superfint när jag jobbat. Så när vi ska landa efter en lång dag idag säger kaptenen. Vi kanske får vänta med att landa, för det är åskmoln runt hela Köpenhamn. Som tur var kunde vi landa, men jag hade ändå hoppats på att mötas av solsken när jag gick hem sista dagen. Istället möttes man utav det här.

(null)

Haha typiskt!

Nåja hann baka en kaka till i morgon när Molly blir 9 år?!?! Hon ska firas på morgonen utav oss och sen ska vi till en gymnastikhall för att klasskompisarna ska komma och fira.

På Måndag kunde danska familjen ses så då firar vi lite till.

Men NU Skiner solen. Klockan är 19 och jag dör snart utav hunger.. hoppas att slipper det. ;) Trevlig helg! 

Kommentera här: