Hej

Jag var på föredrag om Hawaii i veckan med Philip. Trevligt med en dejt.

(null)

Sen fick jag en spaljé av svärmor när hon passade barnen som jag försökte spika upp och pressa ner rosor i. Gick sådär, men får väl klippa ner dem sen så passar det nog fint in till nästa år? 

(null)

Jag har varit på jobb med övernattning i Helsingfors och tur för mig så var Hanna och barnen där just nu. Så jag fick leka lite och följe med på arkeologiska utgrävningar på åkern där vi letade dinosaurieben.

(null)

(null)

Och hur lustigt är der inte? Idag kom också Björn förbi på en kaffe här hemma i Søborg, så nu har jag träffar hela familjen den här veckan spontant. Härligt!

(null)

Sen kan jag inte helt få hemma utan att hålla mig borta från småfix. Målat panelerna runt vår ytterdörr och fyndade krokar till Mollys garderob.  Hon har så många handväskor att det knappt går att stänga garderoben!

Nu sover ungarna och Philip och jag googlar bilder på luggar, ska till frisörer och få min klippt i morgon tänkte jag..

(null)
 
Är alltid lite snål mot mig själv, men kanske ändå är dags nu :)

Kommentarer:

1 Hanna:

Så roligt att spontanträffas på finsk mark:-)

Kommentera här: