Hej

Jag har varit lite lat med både att skriva och fotografera på sista tiden.

Vi har faktiskt haft lite för oss. Mycket på programmet.

Vi var bjudna på bröllop. En vän till Philip , Brian gifte sig med sin Signe.
Superfint litet bröllop, aldrig sett ett så förälskad brudpar. Så fina!
(null)

Det var med övernattning. Jag hade varit uppe vid 3 på morgonen. Så jag gick först i säng av alla gäster och Philip gick sist i säng. Haha ganska olika på den punkten ;)

Sen har våra grannar över oss bestämt sig för att sälja sin lägenhet. Så är det något som vill flytta hit är det läge nu!!! hint hint

(null)

Vi har firat midsommar också!
Philips kusin från USA och hans två söner var och hälsade på som svenska familj. Så vi var över till Philips storebror som bor i Sverige och firade med alla danskar och svenskar. 
Mina barn ville inte vara med på bild här.
(null)

Thomas tjej Linda gjorde en sån fin blommkrans till Molly.

(null)

Philips lillebror Paul har funnit en supersnäll flickvän som också heter Molly. Så det är "stora" Molly och "lilla" Molly när vi ses numera.
(null)

Idag har jag haft ledigt och röjt i trädgården, rensat ogräs, klippt gräs och trimmat buskarna. Nu ska jag bara ligga ute och njuta av sommaren mina lediga dagar och snart har skoltjejen sommarlov. Sista dagen på Fredag!

Kommentarer:

1 Hanna:

Åh vad härligt att du fick fira en riktig midsommar!!Och nu är det inte länge innan ni ska åka till usa. Vi måste ringas före!!

Kommentera här: