Så får jag äntligen flyga igen

Jag träffade en öronläkare i Torsdags som kollade både öron och bihålor. Han kunde se att jag haft infektion på båda ställen, men sa att jag kunde flyga igen.

Skönt! Startar i morgon, Måndag igen.
Igår var vi med Mollys klass, eller de som kunde och hade tid, i ishallen och åkte skridskor. I 3 h höll vi på! Det var superkul faktiskt, men oj vad man är ovan. 

Efter första försöker som slutade i gråt så vågade Vincent ut en gång till och kunde faktiskt stå lite själv på isen.
Jag fick INTE röra honom.. Så ni inte tror att jag släppte ungen bara för att ta en bild ;). Men jag höll mig för det mesta precis bakom ryggen för att fånga upp.

Molly körde lite snabbare med klasskompisarna runt runt. Mysig dag!

(null)

Sen hade vi pyjamasparty i vardagsrummet. Vi drog ut de lösa madrasserna från barnens sängar och gjorde om hela tv rummet till en säng.
Vi åt chips och popcorn medan vi såg på en dokumentär serie och världens sötaste djur. Hur kul som helst tyckte barnen.
(null)

(null)

När alla 3 låg och snarkade, smög jag faktiskt upp till min egen säng. Där sov jag gott till halv 7 och då smög jag tillbaka och somnade om en stund på golvet med de andra.

Haha alltså jag får så ont i kroppen över att ligga på golvet så där.. ungarna märkte iaf inte att jag fuskade lite.

Idag har vi tagit lådcykeln runt mosen. Barnen sitter i cykeln och Philip springer till lekplatsen medan jag trampar. Så får barnen leka och äta fika, sen springer jag hem medan Philip trampar. Perfekt! Men idag var det kallt!
(null)

Fick tina upp barnen i ett varmt bad när vi kom hem. Perfekt helg och skönt att vardagen startar för oss alla på Måndag tycker jag! 



Kommentera här: