Hej

Det var några dagar sen jag skrev.

Jag har jobbat lite, haft standby Dvs vakat vid telefonen dag och natt. Mest natt, tror de senaste tidpunkten de ringde mig på var 04:00.

Nu har jag haft lediga dagar och varit knallförkyld?! Suck, men ändå bra tajming. Börjar blir bättre och ska flyga i morgon. 4 dagar, sen 12 dagars ledighet (lite semester för Philip ska ut och resa med jobbet)

En söt skånsk tjej som bor i närheten köpte med sig släta kardemumma bullar när hon var i Malmö så jag och barnen kunde äntligen äta semlor igår! Mmmm (null)

Sen har vi gjort Molly glad och handlat squishisar idag. Det är det nyaste trenden, glöm fidget spinners.

(null)

Hon fick den stora av mig, med de mindre fick hon köpa själv med pengar från spargrisen.
Det var föräldrar på plats som köpte squishisar för 500 kr till sina barn? Galet!! Och svårt att förklara när jag "bara" köpte en (50 kr styck) och inte 10, för Molly som undrade...
Försökte förklara att de barnen säkert inte blir lika glada som Molly blev för sin :) 

Nu ska vi ha fredagsmys bara mig och barnen, Philip är på bortrest på resemässa hela helgen.

Kommentarer:

1 Hanna:

Å jag som har en squishi!Visste inte att jag var så trendig😄👍🏻

Svar: Har du? Haha åh vad du är cool Hanna. Molly vill se bild på den :)
Karin Pettersson

Kommentera här: