Rastlös

Det kan vara lite farligt för plånboken att gå hemma själv har jag märkt.. 
jag fick lite höstfeeling och beställde hem nya lampor. 

Vi hade en tråkig plastlampa i köket och en gigantisk över matborde som jag ville byta ut. 
Så efter en jäkla kramp i armarna, några svordomar och ett besök till affären för att köpa nya plugg senare så satt de uppe! 

Problemet är bara att de lyser FÖR starkt så det blir att försöka montera ditt en dimmer senare. 

(null)

(null)

Tur att man känner en elektriker, som man kan rådfråga innan man går igång!

Sen har Molly och jag limmat fast de fina snäckorna vi hittade på Sanibel på en tavelram. Jag beställde en plansch med bilder från den kvällen och så fick vi det finare semesterminnet.

(null)

Sen betalade det sig att lägga tid på ett nytt CV, ska på intervju nästa vecka! Nervöst!

Kommentera här: