Födelsedagen

Äntligen ledig igen. 
Det har klippt sönder ledningen till Internet på vägen utanför (kommunen arbetar på något) så vi som har tv över internet kan verken se på tv eller använda datorn. 

Dvs jag komme få en massa annat gjort idag.. haha.

Min dag som 34 spenderades uppe bland molnen. Jag fick sitta i cockpit under start och landning i Rhodos. Så det var härligt, den bästa utsikten!

Sen sjöng kollegorna för mig och jag bjöd på daimtårta. Precis lagom.
Men det blev en himla lång dag. Hämtning vid 06 och var på hotellet vid 20. Men jag svidade om till "civila" kläder snabbt och sprang upp till biografen på sergelstorg och där satt jag för mig själv med popcorn och ramlösa och nynnade med till Mamma Mia. Så det var ett mysigt avslut på dagen måste jag säga.

(null)

Svärmor hade passar barnen eftersom Philip också var på resande fot. Och utav henne fick jag muffinsformar. Så kanske ska baka lite idag då ;) 

Trevlig Onsdag folkens!

Kommentera här: