Sommar?

Just nu känns det som vi hoppat över våren och gått direkt på sommaren. 18-19 grader idag.

Vincent höll mig sällskap hemma idag. Medan jag rensade ogräs mellan stenplattorna på framsidan idag så fikade Vincent och kom med glada hejarop som:
"Ska vi inte hoppa trampolin istället? När är du färdig? Jag vill se på ipaden."Osv.,
(null)

Det är grannarna under oss som ska sälja, om de får rätt bud dvs.

Lite senare skulle jag sätta sprätt på barnpengarna så vi drog till en lagerlokal som hade utförsäljning av barnkläder.

(null)

(null)

Han gick verkligen loss och älskade att shoppa både till sig själv och storasyster. Haha några fina saker blev det och förhoppningsvis så fyndade jag vinterjackor som jag hoppas passar dem till nästa vinter.

Här i ny regnjacka, flipflop och keps. Väldigt nöjd.

(null)

Nu är det äntligen fredag i morgon. Har varit gräsänka i snart 4 dagar och ser verkligen fram emot en fredagskväll utan måsten och en lördagsmorgon utan väckarklocka och stress. Sen ska jag på jobb lördag-tisdag.

Kommentera här: