Hon gjorde det!!

Den här tuffingen lagade sin tand idag. Juhuu! 
Efter 3 tandläkarbesök blev det äntligen fixat. Det har ju varit så ångestladdat länge.
Jag blev så rörd att jag fällde en tår när det var över. Och tandläkaren var bara såå söt och berömde Mollsan hela tiden. Vilken hjälte alltså.
(null)

Sen åkte vi till leksaksbutiken där hon blev belönad med ett gosedjur. Precis som jag själv blev när jag var liten och fick mitt första hål fixat.
Jag och Molly börjar bli sugna på julpynt så vi ska nog gräva i källaren efter det i helgen. Vi ska också på julmarknad i svenska kyrkan på Söndag, julstämningen börjar sakta men säkert komma.

Det hjälpte också att ha lite övernattningar i Sverige i veckan. Både Sundsvall och Umeå var vitt och härligt.

(null)

Sen hittade jag de här på ikea idag! Så de ska i ugnen, julmusiken på och pyntet upp. Sen kan December komma!

(null)


Kommentarer:

1 Hanna:

Åh modiga Molly!!!Härligt att det gick:-)Bra kämpat båda två...

Kommentera här: