Super mom

Känner mig lite som det just nu. Philip har varit bortrest Måndag-Torsdag så och jag har hållt ställningarna.


Det har varit födelsedagskalas hos farmor, hämtning och lämning, läxläsning, matlagning, zonterapi för mig. Hämta 10 ungar till körsång, springrunda ute med kompis, ta emot hantverkare till huset och visa skador osv osv.

Blir ju nästan mer slut att vara hemma än på jobb.

Idag ska Molly till dansskolan. Vi brukar köra henne och en kompis dit. Men idag får hon skjuts, så jag tänkte hämta Vincent tidigare och ta honom till simhallen.

Han vill inte gå till dagis för tillfället och är lite surare och känsligare än vanligt, en tur till simhallen utan stress kanske kan hjälpa på det för en dag åtminstone.

I natt kommer Philip hem och jag åker på jobb i 3 dagar. Pjuh,så ser hela April måndag ut typ!  Vi har en liten semester i starten av Juni måndag iaf, så där ses vi igen.: haha

Kommentera här: