Hej!

Jag har försökt skriva i flera dagar utan framgång. Får se om det fungerar nu. Jag har 4 dagars standby och sitter nu hemma och väntar på att bli utringd. Molly hade Idun som sov över här inatt och kl 8 väckte dem oss med "frukost". 

Fruktsallad, yoghurt i vinglas (med festligt sugrör i) och obakad kladdkakssmet. Yum! 


Efterföljande blev det show med en docka tillverkad utav en golvmopp.


Nu har tjejerna gått på 8 års kala hos klasskompisen och fortsätter leken hos Idun ikväll. Philip och Vincent är ute på en barnvagnspromenad och jag steker pannkakor efter beställning från Vincent.

första dagen var igår och jag fick bara en kort tur till Stavanger efterföljt utav lite airportstandby. Satt heeelt ensam på basen och spelade bingo på tv, tillslut fick jag åka hem.

Trevlig helg!!

Kommentera här: