Luciatåg och musikal

I Onsdag hade vi ett fullt program. Först var det Luciatåg i Søborg kyrka och kören Molly är med i sjöng så fint och skred så fint fram i kyrkan. En stolt lillebror utrustad med min telefon i högsta hugg skulle själv stå längst fram och dokumentera detta ögonblick..

(null)

(null)
  
Haha har nog ytterligare 30 bilder på fötter.   (null)

Så fint! 
Sen stuvade jag in familjen i bussen och åkte mot Tivoli där jag hade beställt musikalbiljetter för hela familjen. Julföreställnignen ELF.  (null)
 
Superpepp! Vincent gör ett coolt handtecken om ni undrar ;)
Den slutade 22?! Jag vet, lite väl sent. Men det fanns inte biljetter någon annan dag och Molly ÄLSKAR den filmen musiken bygger på. Vi uppskattade den alla 4.

Innan hann vi med en karusell också

(null)


Nu ligger jag hemma sjuk och väntar på att familjen ska komma hem. Jag blev knallförkyld så inget flyga för mig de här dagarna. Lite skönt att bara ta det lugnt, ska ju jobba jul och nyår så jag ska bara äta pepparkakor, clementiner och kurera mig de här dagarna innan julen är över!

Kommentarer:

1 Hanna:

Gaaaah vad stooor molly är!!kul med så mycket julmys:-) Men se till att bli frisk till fredag!!

Kommentera här: