Min födelsedag

Tidigt blev jag väckt med sång och frukost. Sen vid 7 tiden var det dags att åka iväg till Legoland. Ungarna visste inte var vi skulle så det blev en härlig överraskning för dem.



Mycket regn blev det, men humöret i topp ändå! Linda, Sebastian och Ludde mötte upp oss. Av förklarliga själ i störtregnet så låg telefonen mest i väskan under regnponchon. Men några bilder fick jag till när det började klarna upp mot eftermiddagen.

Vincents älskade Kai ninja.


Nu har vardagen startat ordentligt och Mollys skola också. Det har varit sååå himla smidigt att hämta med lådcykeln. Vincent vill bli hämtad tidigt från dagis och Molly sent från skolan.

Men det har varit lite tungt och svårt att släpa iväg Vincent upp till skolan för att hämta Molly när han är trött efter en lång dag. Men med lådcykeln får jag lätt iväg honom och så svischar vi hem. Igår kunde jag plocka en hel skål Björnbär att ta med som färdgodis också.

Kommentera här: