Extra jobb

En gammal kompis från TEC tiden har börjar flyga för samma bolag i Köpenhamn.

Hon behövde hjälp med en dag och en övernattning och jag var ledig. Så jag flög för henne, fick ett underbart stopp i Bryssel och hela besättningen åt middag tillsammans (musslor) på en uteservering i slutet av september. Så himla lyxigt!

Lite bilder.

Vacker kyrka på en utav alla tusen söta torg.
Moules frites är nog min älsklingsrätt, så himla gott.
Manneken-pis
Stora torget by night.
Titta vad sött, virkad konst i trädet!

Inget extra betald och tidiga incheckningar, men till gengäld underbart stopp med fina kollegor. Så har jag kanske möjlighet att ta ledigt en annan dag. Nu ska jag njuta utav en ledig Fredag med familjen och så är det jobb hela helgen. Trevlig helg!!

Kommentarer:

1 Hanna:

Härligt med ett så trevligt stopp!
Men musslorna kunde jag klara mig utan...;-)
Kan du requesta stopp på Åland!?

Kommentera här: